Oldal kiválasztása

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések
Rendelés
Hogy kérhetek egyedi árat?
Oldalunkon a “Kapcsolat” menüpont alatt, vagy az általunk forgalmazott termékekhez egyedileg beállított kapcsolati űrlapon keresztül van lehetősége egyéni árajánlat kérésére. Küldje el részünkre a más forgalmazótól kapott legkedvezőbb árat, s mi egyedi árszabást kínálunk Önnek!
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Szerződéses partnerünkkel, a CS-Sprint Kft-vel az ország teljes területén vállaljuk a rendelt termékek kiszállítását. Amennyiben délután 14.00 óráig leadja rendelését, úgy a következő munkanapon kiszállításra kerül a megvásárolt termék. Amennyiben határidőn túl adja le rendelését, úgy a megrendelt terméket két munkanapon belül tudja partnerünk kiszállítani Önnek.
Mi a minimum darabszám rendelésnél?
Akár egy darab terméket is vásárolhat nálunk. Természetesen, amennyiben többet szeretne vásárolni, akár velünk tervezi következő beruházását, egyedi árajánlatot adunk az Ön részére. Használja ehhez a termékeinkhez beállított ajánlatkérő űrlapot.
Mi szükséges a rendelés leadásához?
Amennyiben a kiválasztott terméket, termékeket szeretné megrendelni nálunk, úgy a kosár tartalmánál a rendelés gomba kattintva kiválaszthatja a fizetés módját, illetve megadhatja a szállítási, számlázási címet.
SZÁLLÍTÁS
Hogy szállítják ki a megrendelt árut?

Szerződéses partnerünkkel, a CS-Sprint Kft-vel az ország teljes területén vállaljuk a rendelt termékek kiszállítását. Amennyiben délután 14.00 óráig leadja rendelését, úgy a következő munkanapon kiszállításra kerül a megvásárolt termék. Amennyiben határidőn túl adja le rendelését, úgy a megrendelt terméket két munkanapon belül tudja partnerünk kiszállítani Önnek.

A kiszállítás díját mindig a megrendelésnél láthatja a pénztárban.

Országosan szállítanak?
IGEN. Szerződéses partnerünkkel, a CS-Sprint Kft-vel az ország teljes területén vállaljuk a rendelt termékek kiszállítását.
Személyesen is átvehetem a terméket?
Jelenleg még nincs lehetőség a személyes átvételre, de a megrendelt terméket a következő munkanapon kiszállítjuk, amennyiben aznap délután 14.00 óráig leadja megrendelését.
Nemzetközi kiszállításra is van lehetőség?
Természetesen, amennyiben igény van külföldi szállításra, minden további nélkül álunk szívs rendelkezésére. Ez esetben kérem, még a vásárlás megkezdése előtt érdeklődjön a külföldi kiszállítás aktuális díjszabását illetően.
Fizetés
Milyen fizetési módokat választhatok?
A Nagykerklima.hu-n jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhat: előreutalás cégünk bankszámlájára, biztonságos bankkártyás fizetés PayPal-on keresztül, vagy utánvétes fizetés, ebben az esetben a vételár és a szállítási költség kiszállításkor fizetendő.
Hogy kaphatok plusz kedvezményt?
Több termék együttes vásárlása esetén, illetve visszatérő ügyfeleinknek egyénre szabott kedvezményeket biztosítunk. Pontos árajánlatért keressen minket bátran!
Garancia
Milyen garancia vonatkozik a termékekre?

Garanciális feltételek 

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez:

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

 

Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

–    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
–    A  nyugta vagy számla egy példánya
–    A cégünk által kiállított jótállási jegy
–    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. 

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. 
     
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.   

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

NE HAGYD KI!

advertisement

Termékek